Lai nodrošinātu konsultācijas pēc iespējas plašākam iedzīvotāju lokam, janvārī valsts un pašvaldības vienotā klientu apkalpošanas centra konsultants tikšanos ar iedzīvotājiem uzsāks arī Alojas novada uzņēmējdarbības atbalsta centrā-bibliotēkā “SALA”.
Sākot ar š.g. 9. janvāri līdz aprīļa sākumam Alojas novada Valsts un pašvaldības vienotā klientu apkalpošanas centra speciāliste Ieva Aļļēna klientus pieņems arī Alojas novada uzņēmējdarbības atbalsta centrā-bibliotēkā “SALA” Ungurpilī, Liepu ielā 3, katra mēneša otrajā un ceturtajā otrdienā no plkst.9 līdz 12. Ja iedzīvotāju interese par KAC speciālista piedāvātajām konsultācijām būs pietiekama, konsultācijas Ungurpilī notiks arī turpmāk.
Atgādinām, ka Alojas novada valsts un pašvaldības vienotā klientu apkalpošanas centrā var saņemt šādus PAŠVALDĪBAS pakalpojumus:
* dzīvesvietas deklarēšana (pagaidām nav pieejams Ungurpilī);
* izziņu saņemšana par deklarēto dzīvesvietu (pagaidām nav pieejams Ungurpilī);
* iesniegumu, kas adresēti pašvaldībai iesniegšana un reģistrēšana;
un iegūt informāciju par VALSTS iestāžu pakalpojumiem, ko sniedz:
* Lauku atbalsta dienests;
* Nodarbinātības valsts aģentūra;
* Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde;
* Uzņēmumu reģistrs;
* Valsts darba inspekcija;
* Valsts ieņēmumu dienests (+ iesniegumu pieņemšana);
* Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (+ iesniegumu pieņemšana pabalstu saņemšanai);
* Valsts zemes dienests.
Ierodoties pakalpojumu centrā, līdzi ņem personu apliecinošu dokumentu! Lai saņemtu e-pakalpojumu, Tev būs nepieciešams kāds no autentificēšanās līdzekļiem (internetbankas kodu karte, eID karte vai elektroniskā paraksta viedkarte).
Kontakti:
Alojas novada Valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs
Adrese: Rīgas iela 4, Aloja, Alojas novads
Darba laiks: 8:30 – 17:00 (pusdienas pārtraukums 12:00-12:30)
Tālrunis: 28633673, 66954803, e-pasts: ieva.allena@aloja.lv, aloja@pakalpojumucentrs.lv
http://www.aloja.lv/pakalpojumi/domes-pakalpojumi/