Lai ikviens savus Ziemassvētku sūtījumus saņemtu laikus, Omniva aicina iedzīvotājus visas dāvanas nosūtīt pēc iespējas drīzāk, bet ne vēlāk kā līdz šī gada 17. decembrim. Līdztekus, padarot sūtījumu izņemšanu ērtāku un operatīvāku, Omniva ieviesusi jaunumu, kas ļauj vienam sūtījumu saņēmējam visas sev adresētās paciņas izņemt vienā pakomāta nodalījumā. Paralēli noris arī aktīva Omniva pakomātu tīkla paplašināšana, palielinot to gandrīz par trešdaļu.
“Kaut gan jau pērn saskārāmies ar milzīgu sūtījumu apjoma kāpumu, šā gada dati rāda, ka salīdzinājumā ar pagājušā gada decembri šobrīd tie palielinājušies vēl par 50%. No vienas puses, tā ir pozitīva tendence, jo norāda, ka aizvien aug to cilvēku skaits, kas priekšroku dod pirkumiem tiešsaistē. No otras puses, tā kā šobrīd nodrošinām plašāko pakomātu tīklu visā Latvijas teritorijā, prognozējam, ka saskarsimies ar sarežģījumiem piegādāt Ziemassvētku sūtījumus savlaicīgi, jo pakomātu ietilpība ir ierobežota,” skaidro Omniva Pārdošanas nodaļas vadītājs Latvijā Māris Kuļikovskis, uzsverot, ka iekšzemes sūtījumu piegādi adresātiem līdz svētkiem Omniva šogad varēs garantēt tām paciņām, kas būs saņemtas līdz 17. decembrim.
Ņemot vērā aizvien augošo sūtījumu skaitu un lielo pakomātu noslodzi, Omniva meklē dažādas alternatīvas ātrākai sūtījumu piegādei. Viens no jaunumiem, kas nupat ieviests, ir vienam saņēmējam adresētu sūtījumu ievietošana vienā skapītī. Šis pakalpojums turpmāk tiks nodrošināta gadījumos, kad kurjers konstatēs, ka konkrētajā pakomātā jau atrodas šim tālruņa numuram adresēts neizņemts sūtījums. Tas attieksies uz visiem sūtījumiem – gan tiem, par kuriem apmaksa jau veikta, gan arī tiem, kam izvēlēta pēcapmaksa.
Šādā gadījumā paciņu saņēmējiem par katru sūtījumu tiks nosūtīta atsevišķa īsziņa, taču durvju atvēršanas kods būs viens un tas pats. Ievadot kodu, saņēmējs ekrānā redzēs sūtījumu skaitu, kas ievietoti skapītī. Skapītis tiks atvērts tikai pēc tam, kad paciņu saņēmējs apstiprinās, ka ir iepazinies ar informāciju par nodalījumā ievietoto sūtījumu daudzumu.
M. Kuļikovskis stāsta: “Sistēmu pielāgošana un pārprogrammēšana, lai ieviestu šo klientiem ērto pakalpojumu, bija garš un laikietilpīgs process. Mums bija ļoti būtiski izvērtēt un izslēgt tiešām visus riskus, lai pārliecinātos, ka ikviena paciņa sasniegs adresātu. Tāpēc aicinu visus sūtījumu saņēmējus ikreiz būt vērīgiem un rūpīgi iepazīties ar informāciju pakomāta ekrānā, un pārliecināties, ka izņemtas patiesi visas paciņas arī no skapīšiem, kas nav tiešā acu augstumā.”
Jau ziņots, ka novembra beigās ir uzsākts arī ļoti intensīvs un aktīvs darbs pie Omniva pakomātu tīkla paplašināšanas, palielinot to skaitu līdz 300 līdzšinējo 208 vietā.
Jaunās iekārtas plānots izvietot kā lielajās Latvijas pilsētās, tā arī mazāk apdzīvotās vietās, kur pakomāti iepriekš nav bijuši vai esošo pakomātu noslodze bijusi īpaši intensīva. Tāpat paredzēts būtiski palielināt ietilpību virknei jau esošo pakomātu, pievienojot jaunus nodalījumus.
Šobrīd jauni pakomāti jau uzstādīti Jūrmalā, Jelgavā, Liepājā, Nīcā, Ogrē, Salaspilī, Mārupē un Rīgā, bet esošie pakomāti Rojā, Siguldā, Kandavā, Lielvārdē, Balvos, Viļakā ir paplašināti, pievienojot jaunus skapīšus.
Omniva tīkla paplašināšanu plānots noslēgt nākamā gada februārī, un tās rezultātā visā Latvijas teritorijā tiks izvietoti 92 jauni pakomāti, no tiem vismaz 25 būs tādās apdzīvotās vietās, kur līdz šim to nav bijis.
Noslēdzoties šim paplašināšanas posmam kopējais Omniva pakomātu skaits Latvijā sasniegs 300, savukārt kopējais sūtījumu saņemšanas vietu kopskaits (t.sk. Narvesen tirdzniecības punktos) – 448 vietas. Kopumā tīklā būs pieejami 40 285 skapīši.
SIA Omniva Latvija dibināta 2012. gadā un sniedz sūtījumu loģistikas, informācijas loģistikas un e-rēķinu apstrādes pakalpojumus. Omniva ir plašākais pakomātu tīkls Baltijā, kas nodrošina kvalitatīvu, ātru un drošu servisu preču piegādei un ir pieejams 24 stundas diennaktī. Šobrīd Latvijas Omniva tīklā ir 232 pakomāti, kas izvietoti 105 apdzīvotās vietās Latvijā.
Papildu informācija:
Ruta Pole
SIA Omniva Latvija mārketinga vadītāja
Mob. t.: +371 24949944
E-pasts: ruta.pole@omniva.lv
www.omniva.lv, facebook.com/omniva.lv