29. jūlija Limbažu novada domes sēdē tika apstiprināts Limbažu novada pašvaldības Alojas administrācijas nolikums.
Alojas administrācija veic šādus uzdevumus:
- sagatavo priekšlikumus jautājumu izskatīšanai Domes sēdēs;
- atbilstoši kompetencei sagatavo atzinumus par Domes sēdēs izskatāmiem lēmumprojektiem;
- nodrošina Domes pieņemto lēmumu izpildi;
- nodrošina pieejamību informācijai par domes pieņemtajiem lēmumiem un Saistošajiem noteikumiem;
- plāno un organizē nepieciešamās dokumentācijas izstrādi Alojas administrācijas iepirkumiem;
- nodrošina apmeklētāju pieņemšanu, kā arī pieņem iesniegumus, sūdzības un priekšlikumus no privātpersonām un atbilstoši kompetencei sagatavo uz tiem atbildes vai atbilžu projektus;
- vai Alojas administrācijas vadītāja uzdevumā sagatavo atbildes uz tiešās valsts pārvaldes iestāžu informācijas pieprasījumiem;
- slēdz līgumus, izdod administratīvos aktus un izstrādā citus dokumentus, saskaņā ar šo nolikumu vai saskaņā ar Domes priekšsēdētāja, priekšsēdētāja vietnieku, izpilddirektora pilnvarojumu;
- nodrošina Pašvaldības kompetencē esošo izziņu un atļauju izsniegšanu;
- nodrošina Alojas administrācijas finanšu resursu plānošanu, uzskaiti un vadību;
- pieņem valsts noteikto nodokļu un nodevu maksājumus, kuru iekasēšana ir uzdota pašvaldībai, kā arī Domes noteikto nodevu maksājumus un maksājumus par Pašvaldības sniegtajiem pakalpojumiem;
- nodrošina Alojas administrācijas pārziņā esošo iestāžu grāmatvedības uzskaiti;
- nodrošina Alojas Valsts un pašvaldību vienoto klientu apkalpošanas centra (VPVKAC) darbību;
- organizē Alojas administrācijas pārziņā esošo mantas apsaimniekošanu un teritorijas labiekārtošanu;
- organizē būvniecības procesa tiesiskuma nodrošināšanu;
- realizē un koordinē vietējos un starptautiskos projektus, kas tiek īstenoti Limbažu novada Alojas pilsētas, Alojas pagasta, Staiceles pilsētas, Staiceles pagasta, Braslavas pagasta un Brīvzemnieku pagasta teritorijās;
- organizē pašvaldības funkciju izpildi izglītības jomā;
- nodrošina dokumentu un arhīva pārvaldības kārtības ievērošanu;
- kontrolē reklāmu, aizkārtņu un citu informatīvo materiālu izvietošanu Limbažu novada Alojas pilsētas, Alojas pagasta, Staiceles pilsētas, Staiceles pagasta, Braslavas pagasta un Brīvzemnieku pagasta teritorijās;
- organizē tirdzniecības atļauju izsniegšanu Limbažu novada Alojas pilsētas, Alojas pagasta, Staiceles pilsētas, Staiceles pagasta, Braslavas pagasta un Brīvzemnieku pagasta teritorijās;
- veic citus uzdevumus atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajai kompetencei un Domes lēmumiem, Domes priekšsēdētāja, priekšsēdētāja vietnieku, izpilddirektora un Alojas administrācijas vadītāja rīkojumiem.
Alojas administrācija sastāv no sekojošām struktūrvienībām:
- Finanšu un grāmatvedības nodaļa;
- Attīstības nodaļa;
- Administrācijas un personālvadības nodaļa;
- Saimnieciskās darbības nodaļa;
- Izglītības, kultūras un sporta nodaļa;
- Alojas pilsētas un pagasta pārvalde;
- Staiceles pilsētas un pagasta pārvalde;
- Braslavas pagasta pārvalde;
- Brīvzemnieku pagasta pārvalde.
Ar Alojas administrācijas nolikumu aicinām iepazīties, lasot šo dokumentu – Alojas administrācijas nolikums.