Aloja

Dabas aizsardzības pārvalde uz laiku pārtrauc klientu apkalpošanu klātienē

Ņemot vērā epidemioloģisko situāciju saistībā ar Covid-19 izplatību un Valsts kancelejas ieteikumus par darba organizēšanu šajā laikā, Dabas aizsardzības pārvalde (turpmāk – Pārvalde) no otrdienas, 13. oktobra visā Latvijā pārtrauc klientu apkalpošanu klātienē.

Iedzīvotāji Pārvaldes pakalpojumus var saņemt elektroniski, informācija par pakalpojumiem atrodama mūsu tīmekļa vietnē: https://www.daba.gov.lv/public/lat/pakalpojumi/. Klientiem konsultācijas tiks sniegtas telefoniski vai e-pastā, bet galējas nepieciešamības gadījumā pieņemšanu organizēs pēc iepriekšēja pieraksta.

Pārvalde dokumentus pieņems parakstītus ar drošu elektronisko parakstu, nosūtītus uz e-pastu pasts@daba.gov.lv  vai teritoriālajām struktūrvienībām:

Šāds darba režīms ir noteikts līdz 30. novembrim vai turpmākiem rīkojumiem.

Aicinām sekot līdzi aktuālajai informācijai par epidemioloģisko situāciju un noteiktajiem piesardzības pasākumiem. Savukārt par aktuālo informāciju par  pakalpojumu pieejamību un pasākumu norisi informēsim Dabas aizsardzības pārvaldes tīmekļa vietnē www.daba.gov.lv un sociālajās platformās.

Jau iepriekš pateicamies iedzīvotājiem par izpratni!

Plašāka informācija:
Maija Rēna
Dabas aizsardzības pārvaldes
Sabiedrisko attiecību speciāliste
maija.rena@daba.gov.lv
Tālr.: 29272365