Aloja

ZAAO aicina klientus novērtēt sadarbību

SIA “ZAAO” (ZAAO) ikdienā strādā pie modernas atkritumu apsaimniekošanas pakalpojumu un kvalitatīva klientu servisa nodrošināšanas. Lai uzzinātu vērtējumu uzņēmuma darbībai un sniegtajiem pakalpojumiem, klienti aicināti paust savu viedokli, aizpildot ikgadējo ZAAO klientu aptaujas anketu. Aptaujas anketu var aizpildīt elektroniski uzņēmuma mājas lapā www.zaao.lv.

 

Klientu apmierinātības aptauja ir svarīga turpmākajai ZAAO attīstībai. Tās mērķis ir noskaidrot klientu viedokli par uzņēmuma sniegumu, rodot priekšlikumus, kurās jomās un kā uzlabot sadarbību ar klientiem un paaugstināt klientu apmierinātību ar uzņēmuma pakalpojumiem. ZAAO vēlas izzināt atkritumu apsaimniekošanas pakalpojumu saņēmēju uzskatus par biežāk izmantotajiem pakalpojumu veidiem un to kvalitāti, par otrreizējai pārstrādei derīga iepakojuma savākšanas infrastruktūras pieejamību. Tāpat klienti aicināti novērtēt vides izglītības aktivitātes un komunikāciju ar uzņēmumu, tostarp apkalpošanas kultūru. Klientu paustais viedoklis tiek regulāri analizēts, lai attīstītu piedāvājumu.

 

Aicinām klientus arī savlaicīgi aktualizēt līguma datus, lai nākamā gada atkritumu izvešanas grafiki un kalendāri būtu precīzi, atbilstu klientu vēlmēm un nonāktu pareizajā adresē. Lūdzam informēt par līgumslēdzēja vai kontaktpersonas maiņu, par izmaiņām pasta vai e-pasta adresē, tālruņa numurā. Ir iespēja mainīt arī konteineru tukšošanas biežumu, tomēr tas nedrīkst būt retāks, kā paredzēts konkrētās pašvaldības saistošajos noteikumos. Vēlamās izmaiņas konteineru tukšošanas grafikā var pieteikt ZAAO mājas lapā www.zaao.lv, kā arī piezvanot pa tālruni 64281250 vai rakstot e-pastu uz zaao@zaao.lv.

 

Informāciju sagatavoja:

Laura Jegorova SIA ZAAO sabiedrisko attiecību speciāliste