Aloja

ZAAO izzina klientu viedokli pakalpojumu attīstīšanai

SIA “ZAAO” (ZAAO) ikdienā intensīvi strādā pie modernas atkritumu apsaimniekošanas pakalpojumu nodrošināšanas un kvalitatīva klienta servisa sniegšanas. Lai uzzinātu vērtējumu uzņēmuma darbībai un sniegtajiem pakalpojumiem, klienti aicināti paust savu viedokli, aizpildot ikgadējo ZAAO klientu aptaujas anketu.

 

ZAAO ir svarīgs klientu viedoklis, tas regulāri tiek analizēts, lai attīstītu uzņēmuma piedāvājumu. ZAAO vēlas izzināt atkritumu apsaimniekošanas pakalpojumu saņēmēju viedokli par līdzšinējo sadarbību, saņemtajiem pakalpojumu veidiem un nepieciešamiem jauniem pakalpojumiem gan sadzīves atkritumu, gan otrreizējai pārstrādei derīga iepakojuma savākšanai. Tāpat klienti aicināti izvērtēt komunikāciju ar uzņēmumu, tostarp apkalpošanas kultūru, informācijas sniegšanas veidus, saturu un pieejamību. Uzņēmumi un organizācijas aicinātas izteikties par nepieciešamību pēc ZAAO piedāvātajām bezmaksas apmācībām, tostarp par pareizu otrreizējai pārstrādei derīgu materiālu atpazīšanu.

 

Aptaujas anketu klienti saņem pa pastu kopā ar ceļvedi mājsaimniecībai atkritumu apsaimniekošanā, kas izdots kompakta kalendāra formā 2016.gadam. Aizpildītās anketas līdz 2016.gada 15.janvārim var atdot dažādos veidos – nodot atkritumu savācējmašīnu šoferiem, ienest ZAAO birojos Valmierā, Cēsīs, Limbažos, Saulkrastos, Balvos, atstāt EKO laukumu pārziņiem vai sūtīt pa pastu uz Valmieras biroju (SIA ZAAO, Rīgas iela 32, Valmiera, LV4201), to var arī sūtīt pa faksu + 64281251 vai skanētu uz e-pastu zaao@zaao.lv. Ērti aptaujas anketu var aizpildīt elektroniski uzņēmuma mājas lapā, klientu sistēmas sadaļā – klientiem.zaao.lv.

 

Informāciju sagatavoja:

Zane Leimane

SIA ZAAO sabiedrisko attiecību speciāliste

Rīgas iela 32, Valmiera, LV-4201

Mob.tālr.:26610013

E-pasts: zane.leimane@zaao.lv

Twitter.com/zaao_lv

Draugiem.lv/zaao

www.zaao.lv