Limbažu novada Alojas Valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs
Darba laiks:
Pirmdiena: | 8:30 – 12:00; 12:30 – 18:00 |
Otrdiena: | 8:30 – 12:00; 12:30 – 17:00 |
Trešdiena: | 8:30 – 12:00; 12:30 – 17:00 |
Ceturtdiena: | 8:30 – 12:00; 12:30 – 17:00 |
Piektdiena: | 8:30 – 12:00; 12:30 – 16:00 |
(pirmssvētku dienās darba laiks ir saīsināts par 2 stundām) |
Adrese: Rīgas iela 4, Aloja, Limbažu novads, LV-4064
Tālrunis: 28633673, 66954803
E-pasts: ieva.allena@aloja.lv, aloja@pakalpojumucentrs.lv
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (VARAM) sadarbībā ar pašvaldībām un Latvijas Pašvaldību savienību 2015. gadā uzsāka Valsts un pašvaldību vienoto klientu apkalpošanas centru (VPVKAC) tīkla izveidi.
Iespējas saņemt VPVKAC pakalpojumus
VPVKAC ir pakalpojumu pieteikšanas vietas pašvaldībās, kur iedzīvotāji vienkopus var pieteikt atsevišķus pieprasītākos valsts pakalpojumus un pašvaldības pakalpojumus. Patlaban VPVKAC darbojas 35 pašvaldībās, kopā 122 vietās: VPVKAC adrešu saraksts un kontaktinformācija
Šobrīd iedzīvotāji pakalpojumus spēj patstāvīgi saņemt elektroniski. Savukārt VPVKAC var patstāvīgi pieteikt vai ar VPVKAC darbinieka palīdzību visus valsts pārvaldes portālā https://www.latvija.lv pieejamos e-pakalpojumus, kā arī atsevišķus pakalpojumus uz vietas VPVKAC pieteikt papīra formā. Arī turpmāk pakalpojumu pieteikšanai pamatā jānorit elektroniski, ar VPVKAC atbalstu pakalpojumu saņemšanā un, pielietojot tehnoloģisko atbalstu, ar iestādes speciālista palīdzību.
VPVKAC sniegtie pakalpojumi ir šādi:
- sadarbspējīga COVID-19 vakcinācijas, testēšanas vai pārslimošanas sertifikāta pieprasīšana klienta vārdā un izsniegšana papīra formā (plašāka informācija);
- “klienta darba vietas” nodrošināšana. Iekļauj VPVKAC darba laikā iedzīvotājam brīvi un bez maksas pieejamu darba vietu, kas tehniski aprīkota ar datoru, interneta pieslēgumu, ir nodrošināta iespēja kopēt, drukāt un skenēt neliela apjoma dokumentāciju, kas attiecināma uz valsts pārvaldes pakalpojumiem.;
- informēšana par pieprasītākajiem valsts pārvaldes iestāžu pakalpojumiem
- palīdzība valsts pārvaldes pakalpojumu portālā https://www.latvija.lv pieejamo e-pakalpojumu pieteikšanā;
- apmācība darbā ar datoru, internetu, valsts pārvaldes pakalpojumu portālu https://www.latvija.lv;
- atsevišķu valsts pārvaldes pakalpojumu pieteikšana ar VPVKAC personāla palīdzību pilnvarotā e-pakalpojuma risinājumā
- VSAA un VID pakalpojumu pieteikšana papīra formā (saraksts);
- valsts pārvaldes pakalpojumu portāla https://www.latvija.lv lietotāju telefonisku konsultāciju sniegšana;
- atbilžu sniegšana iedzīvotājiem e-pastā un sociālajos tīklos
Paskaidrojuma raksts ēkas vai telpu grupas lietošanas veida maiņai bez pārbūves
Paskaidrojuma raksts ēkas konservācijai (I daļa). Ieceres dokumentācija
Izziņas par jaunbūvi izsniegšana (iesākta būvniecība līdz nodošanai ekspluatācijā)
Izziņas par būves neesību dabā izsniegšana
Izmaiņu veikšana būvprojektā ēkām
Elektronisko sakaru tīklu ierīkošanas projekta akceptēšana
Ēkas fasādes vienkāršotās renovācijas apliecinājuma karte (I.daļa) – Ieceres dokumentācija
Būvatļaujas ar nosacījumiem izdošana energoapgādes būvēm
Būvniecības ieceres publiska apspriešana
Būvatļaujas ar nosacījumiem izdošana ēkām
Būvatļaujas ar nosacījumiem izdošana elektronisko sakaru tīklu būvniecībai
Būvatļaujas ar nosacījumiem izdošana atsevišķu inženierbūvju būvniecībai
Būvatļaujas ar nosacījumiem izdošana hidrotehniskām un meliorācijas būvēm
Atzīmes veikšana par projektēšanas nosacījumu vai būvdarbu uzsākšanas nosacījumu izpildi